زندگی دو نفره من و همسرم

عاشقانه های ما

زندگی دو نفره من و همسرم

عاشقانه های ما

44


وقتی چشمم به کاغذی که روی در ورودی مغازه زدن و روش نوشتن " ثبت نام کتب درسی" ، میفته ... وقتی بازار فروش کیف و کفش و لوازم تحریر داغه ... وقتی شهریور با اومدنش خیلی وقته حال و هوای مهر رو آورده ، ناخودآگاه میرم حدود 20 سال قبل ... یاد دفترای ساده تعاونی میفتم که زرد بود و صورتی و سبز و آبی ... یاد مداد سیاه و قرمز ... که وقتی کمی میتراشیدم و کوتاه میشد ، دیگه دوست نداشتم باهاش مشق بنویسم ... یاد جامدادی های آهنربایی ... یاد ایتکه چقدر همه چیز ساده بود ... دلم میگیره از اینکه اون همه سالِ زیبا و دوست داشتنی رو به امید بزرگ شدن ، ساده از دست دادم ... 

یک مبل تک نفره رو انتخاب میکنم ... که طول مهمونی، کسی کنارم نشینه ... خیلی آروم ... با یک لبخند ...فقط به صحبتای اطرافیان گوش میدم ... و گاهی به این فکر میکنم که اگر منم ده سال از زندگی مشترکم بگذره، ممکنه خیلی راحت پشت سر شوهرم ،به بقیه ، بد بگم و بهش توهین کنم ؟؟ ... خاله حامد ازم میخواد ساکت نباشم ... ولی من که واقعا حرفی ندارم بزنم ، ترجیح میدم باز هم سکوت کنم ... و این باعث میشه دختر خاله حامد بگه : نورا که نمیتونه حرف بزنه؟ چون مادرشوهر و خواهرشوهرش اینجان ... چند لحظه ای صبر میکنم صدای خنده هاشون قطع بشه ... هنوز نگاه ها به سمت منه ... خیلی آروم میگم : غیبت کردن از نظر من حرف زدن نیست . برای همین ترجیح میدم سکوت کنم ... دیگه کامل صدای خنده قطع شده ... چهره دخترخاله اش واقعا قرمز شده بود ... اهل گوشه و کنایه نیستم ... ولی وقتی منو میخواد در حد خودش پایین بیاره ... باید مقاومت کنم ...وقتی ماجرا رو برای حامد تعریف میکنم ... اول کمی میخنده ... بعد پیشونیم رو میبوسه و ازم تشکر میکنه که کاملا مودبانه راهم رو ازشون جدا کردم

نظرات 18 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 13:20

سلام
کجایی نورا جون؟

آدینه چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 16:26

نورااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جووووووووووووون

مهتا چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 00:24

خب من هم نگرانتم هم دلم برات تنگ شده

الهی قربون دلت بشم ببخش گلم

مهتا یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 00:06

نورااااااااااا

جووووون نورا

دخترشرقی چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 17:51

سلام نورایی چرا تو این مدت هیچی ننوشتی ......
من نبودم
دلم برات خیلی تنگ شده بود خواهرجان
بران دعا کن تا بتونم تو درسام موفق باشم
دوستت دارم زیاد

سلام عزیزم
ببخش نشد
الهی بگردم منم همین طور گلم
حتما خوشگلم
منم دوستت دارم

آدینه چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 11:29

سلام...
نورا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کوجایی؟؟؟؟
چرا نمیایی؟؟؟؟

ببخش آدینه جونم ... شرمنده نشد که بیام

مهتا سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 22:53

سلام نورا جونم خوبی ؟؟ ببخش من چند مدت نتونستم بیام وبت اخه داییم فوت کرده

آآآآآخ ... مهتا؟؟؟؟؟؟
خدا رحمتشون کنه عزیزم ...
متاسفم گلم ...

نگار سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 15:14

سلاام نورا جون:-).کم پیدای چرااا

آره نگار جونم ... سرم شلوغ بود کمی

بهار خانوم سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 00:22

سلااااام نورا جونم. چرا تنبل شدی واسه نوشتن باز؟؟

خخخ تنبل که همیشه بودم ... اگرنه درس میخوندم

آدینه شنبه 4 مهر 1394 ساعت 01:43

نورا کوجاییییییییییییی؟؟؟؟

ببخشین

زهرای سعید جمعه 3 مهر 1394 ساعت 09:48 http://love-h-somuch.blogsky.com

سلام عزیزم .شماهم نقل مکان ؟
ما که موندیم حیرون از دست این بلاگفا

سلام زهرا جونم
آره بابا خیلی مسخره شده بود دیگه

الی چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 10:20 http://mohsenelham.blogsky.com

سلام نورا جونم حالت خوب....من چند بار نظر گذاشتم چرا ثبت نشده...اشکال نداره...خوب هستی حال عشقت خوب....خوش باشین پیشاپیش عیدتم مبارک عزیزم...

سلام الی گلم
ممنونم خانومی تو خوبی؟
باور کن عزیزم من همه نظرات رو ثبت میکنم ...
ممنونم گل مهربونم

آدینه دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 21:23

سلام نورا جونم... خوبی؟؟؟؟

سلام آدینه جونم .. فدات شم عزیزم
تو خوبی/

باران دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 17:45 http://khatere22.blogsky.com

سلام عزیزم
وبلاگ جدید مبارک
این بلاگفا هر یه هفته یه بار یه بازی در میاره
اینجا بهتره
خوش اومدی

سلام باران جان
مرسی خوشگلم .. آره اینجا خیلی بهتره فقط با قالباش مشکل دارم
زشتن

نیلوفر دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 14:26

الهی قربون قلب مهربونت بشم من

خدا نکنه خوشگلممممم

هانیه دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 12:03

ای. تو روح بلاگفا که هممون رو الاف کرده!!!!
سلام. نورا جوووون!!!
خوبی؟؟
چ خبرا؟؟؟؟
کم،پیدایی!!

سلام هانیه جوووونم ... تو خوبی گلم؟
آره واقعا خیلی مسخره بازی درآورد

الی دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 09:40 http://mohsenelham.blogsky.com

سلام نورا جونم خوفیییییی؟؟؟؟خونه نویی مبارک....امیدوارم با خوشی توش بنویسی....خوب کردی بلاگفا به در نخور شده بود....موفق و پیروز باشی آبجی جونی....
به منم سر بزن....
میبوسمت

سلام الی قشنگم
تو خوبی؟
ممنونم عزیزکم بوووس

طناز یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 23:27

سلام بر نورا خانم/آجی خوشکل خودم

ای جانم سلام گل مهربونم ... خوش اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد