زندگی دو نفره من و همسرم

عاشقانه های ما

زندگی دو نفره من و همسرم

عاشقانه های ما

46


گاهی وقتا ، منِ خبیثمون ، از اتفاقات کوچیک و کم اهمیت اطراف ، یک مشکل بزرگ میسازه ... مشکلی که نتیجه اش میشه بحث ... دعوا ... ایستادن تو روی کسی که دوستش داری ... و نهایتا قهر ... قهری که گاهی طولانی میشه ... و انگار قصد تموم شدن نداره ... 

احساس میکنم نفس کم دارم ... احساس میکنم دارم خفه میشه .. حتی همین الانم دارم گریه میکنم .. 

زندگی سخته ... خیلی ...همه چی با هم دست به دست هم میدن که از پار درت بیارن ...

نمیتونم از پس مشکلات بر بیام ... دارم کم میارم ... 

همیشه تو دوران مجردی ام ، با خودم میگفتم من نمیذارم هیچ وقت زندگیم مثل بقیه پر از تنش و جنگ و دعوا باشه ... ولی نشد ... تو این دو سه ماه اخیر خیلی داریم با هم دعوا میکنیم ... طوری که یک روز خوبیم و دو روز قهر ... 

آسمون زندگی منو و حامد بدجوری ابری شده ...

نظرات 30 + ارسال نظر
باران جمعه 22 آبان 1394 ساعت 16:54

سلاام نورا جان خوبی؟
کجایی شما؟خبری ازت نیست خیلی وقته از حال و اوضاع خودت باخبرمون نکردی و حسابی دلتنگتم

سلام باران جان ... ببخش عزیزدلم ...

سوجی پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 19:10

نورا جان از حالت بگو، ما منتظریم.

سوجی عزیزم ... معذرت میخوام که منتظرتون گذاشتم

انسیه چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 23:43

خیلی قشنگه زندگیتون،اشک تو چشام جمع شد منتظره همچین روزاییم با کسی که عاشقشم و ...

امیدوارم در کنار کسی که آرامش داری روزای قشنگ رو سپری کنی عزیزم
این مهم تره

آدینه چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 21:40

نور ا؟؟؟؟؟ وجاییی؟؟؟
دلم شوره زار میزنه....

ببخش آدینه جونم

Rozhbanoo دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 21:02

دختر کجایی تو؟

ببخش عزیزم

مهتا دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 10:50

بی معرفتی نورا خانوم بی معرفتی

نه مهتا جونم .. باور کن نشد

آدینه جمعه 15 آبان 1394 ساعت 19:59

نورا میدونی چند وقته اپ نکردی؟؟؟؟

خیلی طولانی شد آدینه جان ... میدونم

مهتا پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 23:42

دیگه فراموشمون کردی

مهتا؟؟؟؟؟؟
نزن این حرفو عزیزم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 19:49

یا ابرفض.... نورااااااااااااااااااااا

آدینه پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 00:10

نورا فقط بیا یه سک سک کن برو... تو رو خدا... دل نگرونم...

سک سک

محبوب چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 17:35

سلام نورا جان
امیدوارم حالت خوب باشه
خیلی خوشحالم که منو یادته
یادمه دو سال پیش که وب قبلیتو داشتی خیلی باهم کامنت بازی میکردیم البته فقط تو وب خودت . چون من همون موقعا وبمو پاک کردم و دیگه هیچوقت نشد درست کنم

فقط چرا نورا جان مثه اون موقعا دیگه روزانه نویسی نمیکنی؟

راستش عزیزم خیلی زندگی منو درگیر کرده
نمیرسم مثل قبل بیام ... اما سعی خودمو میکنم
خوشحالم که هستی عزیزم

آدینه چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 11:57

نورااااااااااااااااااااااااا؟؟؟
کوجایی؟؟
تو رو خدا جواب بده..

شرمندتم آدینه جونم

مهتا جمعه 8 آبان 1394 ساعت 01:03

نورا؟؟؟ خبر داری خیلی بی معرفت شدی؟ چرا نمیای؟؟

مهتا جانم
توی پست توضیح دادم عزیزم ..

آدینه پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 20:44

نورااااااااااااااااااا کوجایی؟؟؟؟

عزیزم ...
گرفتار بودم

لِیدی :) سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 01:25 http://ladynotes.blog.ir

ماشاالله چقدر عشق ریخته توی نوشته هات
این همه عشق زندگیُ نجات میده و میسازه نگران نباش :)

ممنونم لیدی خانم دوست داشتنی

محبوب پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 00:51

بی معرفتیه نورا جان
بی معرفتیه که آدم یهو " کوچه پس کوچه های زندگی " رو با اون همهههه قشنگی و صمیمیت بزاره بره.... اونم بی خبر... اونم بی خبر.... اونم بی خبر....
یهویی... بی دلیل.... بی خبر... بی نشون.... بی خبر... بی دلیل....

واقعا چرا دختر....چرا نورا جان...
میدونی؟ امشب که پیدات کردم دوباره به این نتیجه رسیدم خدای مهربون حواسش به همههههه ی آرزوهای ما هست...

من که هنوووووووز به یادتم و هرازگاهی میرم سراغ......
شما چی؟ منو یادت هست؟؟؟




خوشحالم از خوشحالیت....
خدا را هزاران مرتبه شکرررررر از خوشبختیت.....

سلام محبوبه عزیزم
ببخشید خانمی ... حق داری دلخور شی
ولی یه عده آدم بی شخصیت خیلی مزاحمت ایجاد کردن برام ... کامنتای توهین آمیز می ذاشتن.. دیگه نمیتونستم تحمل کنم اون حرفا رو
خوشحالم که پیدام کردی
معلومه که یادمه
مچکرم که اومدی و پیغام دادی گلم ... خوشحالم که هستی

نوعروس چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 18:00 http://www.delyareman.blogfa.com

سلام نورا جونی
نبینم روزات غمگین باشه خانمی....خیلی ناراحت شدم چرا آخه؟
تو الگو من شدی تو زندگی....دوس ندارم یه لحظه غم تو دلت باشه عزیزم
امیدوارم ب حق این شبای عزیز همه زندگیا سروسامون بگیره و عشق و محبت جایگزین دعوا ها بشه....الهی آمین
ماهم این روزا دعوامون زیاد شده

سلام عزیزدلم ... ممنون که اومدی
من کی ام که الگو شم عزیزکم ... لطف داری تو
مچکرم گلم همچنین شماها
امیدوارم حل شه

آدینه دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 03:44

به به چه خوشگل شده...
نوراااااااااااا یه پست تپل بذار پر از انرژی باش...
خانوم کلمه دعوا رو از زندگیت حذف کن...

ببخش عزیزم درگیر روضه های مادرشوهرمم

سوجی یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 02:32

نورا جان!
چیزی که این روزها فراموش شده گذشت است. تنها تفاوت زوج های خوشبخت با بقیه این است که آنها می خواهند خوشبخت باشند، به همین سادگی. نسبت به هم گذشت داشته باشید، اصلن قاعده و قانون بگذارید و نوبتی اش کنید. به هم قول بدهید که هیچ چیز نتواند موجب رنجشتان از هم شود. حواست باشد گاهی یک سوراخ کوچک یک سد بزرگ را نابود می کند. نمی خواهم بترسانم ات اما جلوی سوراخ ها را بگیر جانم، برای زندگی تان ارزش قایل باشید و اجازه ندهید بحث و دعوا عادی شود. از همین حالا شروع کنید. با همسرت صبحت کن و انتظاراتت را بگو و انتظاراتش را بشنو. زندگی ات قشنگ است ما همه دوستش داریم پس حق نداری خرابش کنی!
به حرف هام فکر کن دختر جان!

سلام سوجی جانم
ممنونم برای حرفات ... واقعا ممنونم
روشون فکر میکنم ... مرسی ... دوست من

آدینه شنبه 25 مهر 1394 ساعت 21:43

سلامممممممممممممممم
من اومدم....
در چه حالی بانو؟؟؟؟

سلام آدینه جونم ...
هی ... می گذرونیم

الناز جمعه 24 مهر 1394 ساعت 22:32 http://bidadeeshgh.blogsky.com

آخی عزیزم غصه نخور. خب تو زود آشتی کن تا ادامه نداشته باشه حتی اگه مقصر نیستی باز ما پیشبذار ...حیف نیست قهر باشین!!!

چشم عزیزم

زهرای سعید جمعه 24 مهر 1394 ساعت 14:35 http://love-h-somuch.blogfa.com

چرا ؟؟؟؟

خودمم نمی دونم

آدینه جمعه 24 مهر 1394 ساعت 03:40

تا اینج اومدیم یه سلامی بدیم.... زشته...
السلام علیک یا نورا

سلام عزیزکم

دختر شرقی پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 11:10

سلام عزیزم
خدانکنه گل خواهری من اصلا هم این طوری نیست صورتی صورتی فقط یکم کمرنگ شده عزیزم
این ی چیز عادیه هم خبیث هستند اصلا خاصیت خانم ها اینه دیگه >حساس اند ...........
احتمالا آقا حامد سرش شلوغ شده ،تو هم که این مدت تنش امتحان وکالتت رو داشتی خوب همه ی این ها بایک چیزا دیگه .....باعث میشه از اون خوشی زندگیتون فاصله بگیرید اما می گذره عزیزم
ناراحت نباشی آ........
به امید بالا رفتن برچم صورتی بر فراز خونه نوراجون

سلام گل مهربونم
حتما همینه که میگی ... حتما
امیدوارم روزای صورتی مون زودی برگردن

آدینه چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 22:58

سلام نورااااااااااااااا
نبینم اشکتو....
ای بابا...
نورا؟؟؟:
صدقه بزار کنار...
مگه چقد قراره عمر کنیم که با آقای خونه قهر میکنی؟؟؟

سلام آدینه جان
باشه عزیزم ممنون
نمیدونم ... کاش بدونم خیلی زمان نداریم برای خوبی کردن به هم

مهتا چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 15:21

نورا به خدا از دیشب که نوشتتو خوندم یه لحظه از فکرت بیرون نمیامزطوری که حتی دیشبم خوابتو میدیدم، صبح پا شدم و از ته دلم از خدا خواستم که زندگی شما رو مثل قبل پر از اتفاقای شیرین و پر از عشق بکنه. بعدم از همین فاصله ی دور براتون اسپند دود کردم چون احساس میکنم چشمتون زدن.نورا اجازه نده بحث و دعواهای الکی بینتون فاصله بندازه.
الهی من قربون دل گرفتت برم تو هیچ وقت نباید کم بیاری هیچ وقت.
همیشه دعات میکنم ابجی

الهی بگردم ... ببخش که ناراحتت کردم عزیز دلم
ممنونم مهتا گل و خوشگل من

Rozhbanoo چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 10:52

آخی عزیزم چقد ناراحت شدم:( من همیشه وبلاگتو میخونم، حیفه اون همه عشق اینطوری شه...البته منم مثه تو یکساله ازدواج کردم و باید بگم این بحثا اوایل زندگی طبیعیه...اصلا خودتو نگران نکن توو زندگی همه پیش میاد حتی اگه خیلیم عاشق هم باشین.ولی هیچ وقت نذار قهراتون طولانی شه چون عادت میشه و دیگه اگه چندروزم باهم حرف نزنین عینه خیالتون نیست دیگه و این خیلی بده...

سلم عزیزم
واقعا حیفه
ایشالا همیشه شاد و عاشق باشین
حتما گلم ... ممنون بابت حرفات

حسین چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 00:31 http://tanhaee2nafare.blogsky.com/

سلام نورا خانم.
دعوا و قهر توی هر زندگی ای پیش میاد.
مهم اینه که ریشه یابی بشه و حل بشه. حتی اگه بخاطر مسایل کوچیک و سوءتفاهم باشه... و مهمتر اینکه ازش درس عبرت گرفته بشه برای جلوگیری از دعواهای بعد...
فکر کنم بازبینی وقایع، چالشها و حرفای چند ماه اخیر برای حل مشکلتون خیلی مفید باشه...
براتون آرزوی بهترینها رو دارم...
انشاءالله همه چیز درست میشه...
شاد باشید...

سلام حسین عزیز
دقیقا همینطوره
گاهی اونقدر دلخوری کش پیدا میکنه که هیچ کدوم مجالی برای شنیدن صحبتای هم نمیدن
ممنونم منم برای شما و خانمتون آرزوهای قشنگ دارم

هلیا سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 23:42

سلام من همیشه مطالب وبتونو دنبال میکنم و دوست دارم
فقط میخواستم اینو بگم که دعوا و بحث تو همه زندگی هاهست و این یه چیز طبیعیه اما قهر کار بچه هاست. باید با همسرتون قرار بذارین که ما با هم بحث میکنیم ولی قهر نه...
این جوری ناراحتی ها زودتر تموم میشه ولی با قهر موندن فقط فاصله و عذاب ...
میتونید به حرفم فکر کنید یا میتونید نسبت بهش بی تفاوت باشید این نظر منه . من از قهر بیزارم....
انشالله که همیشه خوشبخت باشید.

سلام هلیا جان
ممنونم بابت حضور همیشگیت ... و کامنتت
دقیقا همینه که میگی عزیزم ...
مرسی که اینا رو گفتی گلم

مهتا سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 23:34

نورای من عزیزدل من ابجی مهربونم

جون دلم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد