زندگی دو نفره من و همسرم

عاشقانه های ما

زندگی دو نفره من و همسرم

عاشقانه های ما

9


یکی از خصوصیات اخلاقی بدی که من دارم اینه که ... وقتی میرم مغازه لوازم آرایشی، دیگه اختیار از دست میدم و حتی اگر همه چیز داشته باشم، از کنار لاک و رژ به این آسونیا رد نمیشم ... 

برای 12486 بار دارم فیلم "زن دوم" رو میبینم ... که وارد خونه میشه ... و چپ چپ نگام میکنه ... میخندم و میگم: خب چکار کنم دوسش دارم این فیلمو ... میاد جلو ... پیشونی ام رو میبوسه و همون طور که داره به سمت اتاق میره ، میگه : حتی بیشتر از من؟؟ ... میگم : یه درصد فکر کن من چیزی یا کسی رو بیشتر از تو دوست داشته باشم ... 

میخوام دوباره مشغول فیلم دیدنم بشم که صداش بلند میشه : باز که تو لاک خریدی!!! ... خنده ام میگیره ... از اینکه حامد آمار تک تک وسایل منو داره ... میگم : خب چکار کنم،دوست دارم لاک خریدنو ... میخواد تکرار کنه که بیشتر از اون؟ ... که خودم جواب میدم : گفتم که من چیزی یا کسی رو بیشتر از تو دوست ندارم ... اینبار حامد میخنده ... 

از چند روز قبل سر اینکه میشه شب یلدا برگزار بشه یا نه، تو خونه مامان حامد و مامان خودم بحث بود ... و آخر هم بر خلاف نظر من و حامد، رای به این داده شد که امسال کلا بیخیال شب یلدا بشن ... 

ولی از اونجایی که من از رو نمیرم ، برای خودم و حامد شب یلدا گرفتم ... اونم اولین شب یلدای زندگی مشترکمون ... رو میزی ترمه و کاسه انار و آجیل و چای و خرمالو و ذرت بو داده و پفک و کیکی که من پختم و صد البته دیوان حافظ و چند تا شمع،مهمونی دو نفره مون رو رونق میبخشه ... و البته بارون زیبایی که خدا بهمون هدیه داد، شاعرانه اش میکنه ... 

کنارم که دراز میکشه ، میگه : خب! که گفتی فیلم و لاک رو خیلی دوست داری؟ ... با سرتقی تمام میگم : بله گفتم ! ... نزدیک تر میاد ... میگه : جرات داری یکبار دیگه بگو ... میخندم ولی از رو نمیرم ... میگم : بله گفتم فیلم و لاک رو بیشتر دوست دارم ... محکم منو میگیره تو بغلش و شروع میکنه به قلقلک دادن ... میدونم صدام ممکنه بره پایین ... ولی با این حال چون به شدت قلقلکی ام، با تمام وجودم جیغ میزنم و میدونم که راهی برای فرار ندارم ... دستاشو باز میکنه و میگه :بازم سر حرفت هستی؟ ... میخندم و میگم: آره ... و خودمو در حالت فرار آماده میکنم که اگه خواست قلقلکم بده ، برم ... که یهو بوسه نفس گیرش غافلگیرم میکنه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد