زندگی دو نفره من و همسرم

عاشقانه های ما

زندگی دو نفره من و همسرم

عاشقانه های ما

34


اگه ازم بپرسین بزرگترین لذت زندگیم چیه ... بی معطلی میگم ، وقتیه که حامد با خوردن هرلقمه از غذاهایی که درست میکنم ، هزار بار تشکر و تعریف میکنه ... و باز از این بیشتر وقتیه که میگه نزدیک دو ساله که غذای هیچ کس دیگه حتی مامانم هم از گلوم پایین نمیره و فقط به دستپخت تو عادت کردم ... فکر نکنین عروس بدجنسی هستما ... نه ... ولی این حس هم در راستای همون مالکیت و حسادت زنانه است ... اینکه از نظر شوهرت ، تو بهترین باشی ، خیلی لذت بخشه ... 

چشمامو که باز میکنم و میبینم نیست ... یهو دلم میریزه پایین ... فورا از اتاق میزنم بیرون ... دکتر روزه رو براش غدغن کرده ... ولی انگار براش شده یک عادت ... که حتما نصفه شب یه چیزی بخوره ... پشت به منه و تند تند در حال خوردن ... با لبخند سری تکون میدم و تو دلم ذوق میگم واسه داشتن یه همچین شوهر شکمویی ... برمیگردم تو اتاق ... و با تسبیح توی دستم مشغول ذکر گفتن میشم ... چند دقیقه ای طول نمیکشه که میاد ...چشمامو میبندم ... کنارم دراز میکشه ... دستشو آروم از زیر تنم رد میکنه و توی بغلش جا میگیرم ... پیشونیمو میبوسه و میگه : خیلی زرنگی خانم موشه ... یهو میزنم زیر خنده ... میگه : میدونی اولین باری که خنده ات دلمو برد کی بود؟ ... کمی فکر میکنم ... ولی چیزی خاطرم نمیاد ... دوباره پیشونیمو میبوسه و میگه ... وقتی که خونه مادرشوهرم ... که اون موقع هنوز دوست مامان بود ، یه دورهمی زنانه بوده ... وقتی موقع رفتن ، من تو حیاط هلیا رو بغل کرده بودم و باهاش سرگرم بودم ... و وقتی به خاطر شیرین زبونی هلیا میخندیدم ... حامد از پنجره اتاقش داشته منو نگاه میکرده  .. میگم : حامد تو حسابی عاشق بودیا !!! ... طاق باز میخوابه و میگه : چه جووورم .. میگم : حالا نیستی ینی؟ .. میچرخه سمتم ... میگه : الان مجنونم ... پانسمان سرش رو میبوسم و میگم : مثل من ... بغلم میکنه ... آروم کنار گوشم میگه : من به خدا خیلی مدیونم نورا . داشتن تو نعمتیه که هیچ جوری نمیتونم شکرشو به جا بیارم ... یه چیزی تو دلم تکون میخوره ... یه حس خوشبختی بزرگ ... یه احساس لطیف زنانه ... و باز هم مثل تمام لحظات صورتی زندگیم با حامد ... با تمام وجودم ... بنده وار ... خدا رو شکر میکنم ... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد